Βασική συντήρηση

του αυτοκινήτου.

Τηρώντας κανείς την βασική συντήρηση του αυτοκινήτου μειώνει τις πιθανότητες πρόκλησης βλαβών άρα και απρόσμενων εξόδων, ενώ το διατηρεί στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, εξασφαλίζοντας έτσι και τη μέγιστη δυνατή μεταπωλητική αξία. Παράλληλα ένα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο κινείται με ασφάλεια, επιτυγχάνει τις καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση καυσίμου. Παρακάτω το www.autogreeknews.gr παραθέτει ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για να βρίσκεται το αυτοκίνητο στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Προστασία από τις καιρικές συνθήκες.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος προστασίας του αυτοκινήτου από τον καυτό ήλιο του καλοκαιριού, τη βροχή ή στην χειρότερη περίπτωση το χαλάζι είναι να βρίσκεται σε κάποιο κλειστό πάρκινγκ. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση η ενοικίαση κοστίζει αρκετά χρήματα, (τουλάχιστον 50 ευρώ το μήνα) αν δεν υπάρχει κάποιος ιδιόκτητος χώρος. Πιο οικονομική λύση είναι αυτή της αγοράς μιας καλής, αδιάβροχης κουκούλας με εσωτερική επένδυση και όχι μιας απλής υφασμάτινης. Αν πάλι αναζητάτε τη μέγιστη δυνατή οικονομική λύση, η ηλιοπροστασία είναι απαραίτητη κατά τους θερινούς μήνες για να μην καίγεται το ταμπλό.

Προβλεπόμενα service.

Για να συντηρηθεί σωστά ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να τηρούνται στο ακέραιο τα service που ορίζει ο κατασκευαστής, διαφορετικά θα αρχίσουν να παρουσιάζονται σιγά – σιγά προβλήματα. Λίγες μέρες πριν γίνει το service κάντε μια έρευνα αγοράς για να δείτε πιο συνεργείο προσφέρει την καλύτερη τιμή. Επίσης θα πρέπει να έχετε υπόψη ότι η αλλαγή του λιπαντικού γίνεται σε πιο τακτά χρονικά διαστήματα όταν το αυτοκίνητο κινείται συνέχεια στην πόλη.

Άμεση αντικατάσταση των αναλώσιμων.

Με την χρήση του αυτοκινήτου όπως είναι φυσιολογικό φθείρονται και αρκετά αναλώσιμα μέρη του, εκτός εκείνων που σχετίζονται με τον κινητήρα, μερικά από τα πιο βασικά είναι τα ελαστικά, τα τακάκια, τα αμορτισέρ, τα δισκόφρενα κ.ο.κ. Για παράδειγμα αν δεν αντικατασταθούν τα τακάκια εκτός από το ότι δεν θα φρενάρει σωστά το αυτοκίνητο θα προκληθεί βλάβη και στους δίσκους, ανεβάζοντας έτσι το συνολικό κόστος. Αμορτισέρ που έχουν χάσει τη απόδοσή τους καθιστούν επικίνδυνη την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όπως και τα φθαρμένα ελαστικά.

Καθαρισμός «κρυφών» σημείων του αμαξώματος.

Κατά τη διάρκεια του εξωτερικού πλυσίματος, ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται στους αρμούς κάθε τμήματος λαμαρίνας ή πλαστικού, στους θόλους και στα μαρσπιέ όπου συσσωρεύονται οι περισσότερες ποσότητες λάσπης, χώματος αλλά και άλατος στις περιοχές που γίνεται ρίψη αλατιού στους δρόμους, όταν καλύπτονται συχνά με χιόνι. Αρκετά πιο εύκολη θα κάνει την κατάσταση ένα πλυστικό μηχάνημα, το οποίο διαθέτουν όλα τα πλυντήρια αυτοκινήτων. Αν και σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα διαθέτουν αντιδιαβρωτική προστασία στο δάπεδο, κάτω από το αυτοκίνητο, καλό θα είναι να γίνει και εκεί ένα επιπλέον πλύσιμο μια φορά το χρόνο.

Σχολαστικός καθαρισμός του εσωτερικού.

Οι μοκέτες του αυτοκινήτου πρέπει να καθαρίζονται τακτικά, καθώς σε αυτές επικάθονται η σκόνη, τα νερά και όλες οι ακαθαρσίες γενικότερα που μεταφέρονται με τα παπούτσια, προκαλώντας δυσοσμία. Το σκέτο νερό δεν αρκεί για να καθαριστούν σωστά και χρειάζεται σαπούνι για το πλύσιμο ή στην καλύτερη περίπτωση πλυστικό μηχάνημα με σαπούνι. Ένα επίσης σημαντικό τμήμα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου το οποίο θα πρέπει να καθαρίζεται είναι το σύστημα κλιματισμού. Στα τούνελ των αεραγωγών μπορεί να έχουν δημιουργηθεί διάφοροι μικροοργανισμοί οι οποίοι δημιουργούν έντονη δυσοσμία που επηρεάζει ελαφρώς το αναπνευστικό σύστημα των επιβατών. Στο εμπόριο υπάρχουν ειδικά χημικά προϊόντα σε μορφή σπρέι τα οποία απολυμαίνουν το σύστημα αυτό. Επίσης μια φορά τον χρόνο πρέπει να γίνεται αλλαγή του φίλτρου καμπίνας.

Πηγή

autogreeknews.gr

espagr